2015 m. liepos 13 d., pirmadienis

POKALBIS SU SANTA SALONO KLIENTE JOMANTE!

1.      Sakykite, kokiai šventei ieškojote suknelės?

Esu dainininkė, todėl man dažnai reikia vakarinių suknelių. Nemėgstu nuomotis suknelių, kadangi man patinka turėti savo rūbą.


2.      Ar ilgai tęsėsi suknelės paieškos?

Susirasti suknelę visada užtrunka. Norisi gražios, kokybiškai pasiūtos, netrukdančios vokaliniam kvėpavimui. Dažniausiai sukneles siuvuosi, tačiau netikėtai atrastas SANTA salonas nekėlė jokių abejonių, kad suknelę pirksiu, o ne siūsiu pas siuvėją.

3.      Kokio modelio suknelės ieškojote? Ar žinojote kokios suknelės norite?

Tiksliai žinojau, kad man reikia ilgos suknelės. Dažniausiai renkuosi juodą spalvą, bet nudžiugino atrasta tamsiai mėlynos spalvos suknelė.


4.      Kas paskatino Jus išsirinkti būtent šią suknelę?

Kokybiškas ir klasikinis pasiuvimas, taip pat suknelės spalva.

5.      Ar patartumėte ir kitoms merginos, ieškančioms suknelės, apsilankyti SANTA salone? Kodėl? Ar pati sugrįžtumėte?

Žinoma, jog patarčiau. SANTA salone galima rasti suknelių skirtų įvairiausioms progoms, o taip pat ir tokių, kurios atitiks skirtingus skonius. Galima sukneles ne tik nuomotis, bet ir pirkti. Tikrai sugrįšiu dar kartą, kadangi jau radau ir dar vieną man patinkančią suknelę!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą