2015 m. liepos 17 d., penktadienis

POKALBIS SU NUOTAKA LAURA!


1. Sakykite, ar ilgai ieškojote vestuvinės suknelės? Kiek salonų teko aplankyti?

 Jau paskyrusi vestuvių datą, turėjau viziją, kaip norėsiu atrodyti per vestuvių šventę. Mūsų vestuvės vyko naujųjų metų išvakarėse, tad norėjau, kad mano vestuvinė suknelė atspindėtų žiemos tematiką. Santos salone jau ne kartą buvau nuomavusi suknelę, tad tai ir buvo pirmasis salonas, į kurį užsukau, lydima sesers ir mamos. Mano suknelė buvo penkta iš matuotų, kuri puikiai atitiko mano skonį - klasiką.

2. Kokios suknelės ieškojote savo vestuvėms? Galbūt iš anksto žinojote ko norite? Ar minėtą suknelę radote atsitiktinai?

 Norėjau atrodyti kukliai, bet ir prabangiai vienu metu. Suknelė buvo klasikinė, ne pūsta, skoningai siuvinėta snaigėmis, kurios idealiai atrodė per mūsų vestuves - naujuosius metus. Taip pat pabrėžė figuros privalumus - liekną liemenį ir platesnius klubus. Suknelė buvo labai moteriška. 


3. Kodėl pasirinkote būtent PRONOVIAS YIRSA vestuvinę suknelę? Kas labiausiai patiko joje?

 Pasirinkau šią suknelę dėl minėtų aspektų - ji buvo elegantiška, klasikinė, nepūsta, skoninga, žiemiška, puikiai tiko ne tik dėl savo tematikos, bet ir mano figurai.

4. Ar apsivilkusi šią suknelę iš karto supratote, jog tai Jūsų vestuvinė suknelė? Galbūt rinkotės iš keleto variantų?

 Kaip ir minėjau, tai buvo penkta mano matuota suknelė, ją apsivilkusi iš karto žinojau, kad ji - mano svajoniu suknelė, idealiai tinkanti mūsų šventei.


5. Papasakokite, kaip jautėtės vilkėdama šią vestuvinę suknelę?

 Jaučiausi elegantiška, turinti skonį nuotaka, taip pat labai moteriška.

6. Sakykite, ar Jūsų artimiesiems, jaunikiui ši suknelė taip pat patiko?

Taip, ši suknelė pilnai patenkino mano ir mano artimųjų lūkesčius.

7. Ar patartumėte ir kitoms merginoms, ieškančioms vestuvinės suknelės,  apsilankyti SANTA salone? Kodėl?

Ne tik patarčiau, bet jau esu ne vienai draugei rekomendavusi, salone tikrai gausus suknelių pasirinkimas pagal kiekvienos nuotakos skonį.

Dėkojame Laurai už pokalbį ir pasidalintas nuotraukas!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą