2015 m. rugpjūčio 12 d., trečiadienis

POKALBIS SU SANTA SALONO NUOTAKA LAURA!

1.      Kiek laiko likus iki vestuvių pradėjote ieškoti vestuvinės suknelės?

Gal kokie 4 – 5 mėnesiai.

2.      Sakykite, ar ilgai ieškojote vestuvinės suknelės? Kiek salonų teko aplankyti?

Ne neilgai. Radau iš pačio pirmo karto.


3.      Papasakokite, kokios suknelės ieškojote savo vestuvėms? Ar iš anksto žinojote ko norite?

Pamačiau internete nuotrauką kaip norėčiau atrodyti.  Ir tuomet atradau, jog ta suknelė yra jūsų salone.

4.      Galbūt pamenate, kiek suknelių teko pasimatuoti kol radote savają?

Vieną. Ir su šia suknele tekėjau. Aš buvau visiškai neišranki. Matavausi dar keletą prieš tai, tiesiog dėl įdomumo, tačiau tekėjau su jūsų salono suknele.

5.      Kodėl pasirinkote būtent PRONOVIAS YAELA vestuvinę suknelę? Kas labiausiai patiko joje?

Stilius. Atitiko mano viziją, mintis. Nežinau, atitiko amžių ir visa kita.

6.      Tai tiesiog ši suknelė buvo būtent Jūsų skonio?

Taip.

7.      Sakykite, o suknelė buvo tokia pat ir patogi?

Suknelė iš tiesų buvo labai patogi.

8.      Ką apie Jūsų suknelę sakė artimieji, jaunikis?

Verkė iš laimės! Ne, aš juokauju, žinoma. Iš tikrųjų, visi labai pagyrė ir sakė, kad atrodžiau labai gerai.


9.      Sakykite, jeigu galėtumėte atsukti laiką atgal ar rinktumėtės tą pačią vestuvinę suknelę?

Nedvejodama taip, rinkčiausi tą pačia suknelę.

10.  Tai savo sprendimo dėl vestuvinės suknelės nesigailite?

Visiškai ne!

11.  Ar patartumėte ir kitoms merginoms, ieškančioms vestuvinės suknelės,  apsilankyti SANTA salone?  Kas Jums labiausiai patiko?

Taip patarčiau. Man ten labiausia patiko, tai, jog aš radau tai ko man reikėjo. Ir iš tiesų, man patiko aptarnavimas. Pakankamai lanksčios merginos. Jos pataikė į tendenciją, na sakykime tai tiesiog nuojauta. Turiu omenyje -  kliento ir pardavėjo. Kaip aš pasakyčiau: “nesiūlė pro šoną”. Žinot, kaip būna. Tai viskuo iš tikrųjų buvau patenkinta. Galbūt ir buvo, kalbant apie suknelę, keletas dalykų prie ko būtų galima prikibti, tačiau tai tikrai nesugadino mano šventės.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą