Šių metų, kovo 23 dieną Barselonoje, Chiara Ferragni buvo
išrinkta lyderiaujančios vestuvinių suknelių firmos PRONOVIAS prekės ženklo
ambasadore.
Stiliaus ikona Chiara Ferragni yra pirmoji PRONOVIAS projekto
“it Bride” nuotaka. Ji dalinasi savo stiliaus patarimais ir kuria skirtingus
nuotakos įvaizdžius pasitelkdama Atelier Pronovias 2016 kolekcijos dizainą ir
taip įkvepia nuotakas iš viso pasaulio.
Chiara Ferragni kuria skirtingus įvaizdžius derindama
naująsias 2016 metų Atelier PRONOVIAS vestuvines sukneles su pasirinktais
aksesuarais (švarkais, papuošalais, rankinėmis, batais, plaukų aksesuarais),
kurie padeda sukurti galutinį nuotakos įvaizdį, kuris yra fiksuojamas
objektyvų. Taip nuotakos gali susipažinti su asmeniniu Chiaros Ferragni
stiliumi ir stebėti jos veiklą bei kūrybą viešojoje erdvėje. Chiara Ferragni
turi savo tinklaraštį “The Blonde Salad”, kur dalinasi idėjomis, patarimais bei
savo gyvenimo akimirkomis su gerbėjais bei visu pasauliu.
Chiara Ferragni yra viena labiausiai sekamų ir įtakingiausių
stiliaus ikonų bei mados blogerių
visame pasaulyje. Ji gali didžiuotis, kadangi yra vienintelė blogerė įtrauktą į “Forbes” sąrašą,
kategoriją “ 30 Under 30”. Ferragni turi 3.4 milijonus sekėjų socialiniame
tinkle “Instagram” ir yra viena ieškomiausių moterų tarptautinių mados firmų
sferoje.
PRONOVIAS mados grupė ir toliau stiprina savo pozicijas kaip
pasaulinio masto lyderis nuotakų sektoriuje ir tai sėkmingai daro metai iš
metų. PRONOVIAS kampanija savo verslą pradėjo kaip šeimos firma Barselonoje
1922 metais ir dabar ši firma yra viena iš lyderių visame pasaulyje vestuvinių
suknelių sektoriuje. PRONOVIAS kampanija turi 155 parduotuves daugiau nei 105 –
iose valstybėse ir daugiau nei 4000 pardavimo taškų.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą