2016 m. rugsėjo 29 d., ketvirtadienis

Louise Roe savo vestuvėms pasirinko PRONOVIAS vestuvinę suknelę!



Yra keletas dalykų, kurie PRONOVIAS džiugina labiau nei pirmasis būsimos nuotakos apsilankymas mūsų studijoje ir jos vestuvinės suknelės vizijos pateikimas. Šiuo atveju, PRONOVIAS turėjo tikrą malonumą sulaukti Louise Roe, kuomet ji viešėjo Barselonoje ir susitiko su PRONOVIAS kūrybos direktoriumi Herve Moreau bei aptarė kokios vestuvinės suknelės ji norėtų artėjančioms vestuvėms spalį, Anglijoje.



Po savo sužadėtuvių paskelbimo praėjusį vasarį, Louise atvyko į PRONOVIAS pasirodymą "Le Ciel" įvykusį balandžio mėnesį Barselonoje ir čia užėmė ypatingo svečio vietą. "Aš atvykau su savo mama į Barseloną... Na tai nebuvo vienintelis tikslas aplankyti Barselonoje vykstantį PRONOVIAS pasirodymą "Le Ciel", tą savaitgalį turėjau pirmąjį susitikimą su Herve, Atelier PRONOVIAS dizaino ir kūrybos genijumi. Jis nustūmė šalin mano susirūpinimą sakydamas, jog per savo vestuves vilkėsiu savo svajonių suknelių, nesvarbu kas be nutiktų. " Savo įspūdžiais dalinosi televizijos žvaigždė interviu metu "Martha Stewart Wedding" laidoje.



Gyvenimas pilnas netikėtumų..., panelė Roe taip pat kalbėjo interviu: "Žvelgiant daug metų atgal, aš pradėjau savo karjerą kaip praktikantė vestuvių žurnale. Aš atsimenu, kad man net seilės tekėdavo nuo apsvaigimo žvelgiant į nepakartojamas rankų darbo vestuvines sukneles būtent PRONOVIAS prekės ženklo. Ypatingas dėmesys smulkioms detalėms ir jų pateikimas nenustojo manęs stebinti jau anuomet. Prie to laikotarpio pridėkime dar dešimtmetį ir štai! Aš pati PRONOVIAS rankų darbo studijoje galvoju kokią šių mados namų vestuvinę suknelę vilkėsiu! "

PRONOVIAS negalėjo dar labiau džiaugtis, jog Louise savo didžiosios dienos įvaizdį patikėjo šio prekės ženklo meistrams. 

Jūs taip pat norėti per savo vestuves vilkėti PRONOVIAS vestuvinę suknelę? Visą asortimentą rasite čia

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą