2015 m. gruodžio 21 d., pirmadienis

Kalėdinės vestuvės - kaip susikurti šventinę nuotaiką?


Jeigu jūsų vestuvių šventė žiemą ir jums be proto patinka Kalėdos, kodėl gi šių švenčių nesuporavus? Negalvokite, jog to negalite padaryti, nes tikrai galite. Kalėdų akcentai ir Kalėdinė atmosfera žiemos vestuvėse yra visiškai normalus sprendimas, kadangi apskritai visas šaltasis laikotarpis asocijuojasi su šventiniu šurmuliu, dovanomis ir žinoma Kalėdomis! Taigi, kaip Kalėdas atnešti į savo vestuvių šventę? Pateikiame jums keletą Kalėdinių idėjų!

Kalėdinis nuotakos įvaizdis

Kiekviena nuotaka planuojanti Kalėdines vestuves turėtų pradėti nuo savęs. Paverskite save tikra princese ir pati spinduliuokite Kalėdinę dvasią. Plaukus puoškite blizgučiais, žibančiais aksesuarais ar vainikėliais, tiaromis, lankeliais, kurie būtų Kalėdiški. Kalėdų spalvos, tokios kaip raudona, žalia, balta ar sidabrinė puikiai tiks ir jūsų plaukuose. Taip pat šios spalvos gali dominuoti ir jūsų vestuvinėje puokštėje. Jeigu jūsų vestuvių puokštė bus balta, galite ją puošti sidabriniais blizgučiais, kurie sukurs įstabų žieminį efektą ir puikiai atskleis Kalėdų temą.

Kalėdinis pamergių įvaizdis

Jeigu norite visiškai perteikti Kalėdinę dvasią, papuoškite savo pamerges išskirtinėmis suknelėmis. Tobuliausiai atrodys auksinės blizgančios ar sidabrinės pamergių suknelės, kurios atrodys išties Kalėdiškai. Pamergės gali labiau eksperimentuoti su suknelių spalva, negu nuotaka, todėl pasinaudokite tuo. Lygiai taip pat įneškite Kalėdinės dvasios ir į pamergių puokštes. Naudokite blizgučius, sidabrinę, baltą ar raudoną spalvas, galite eksperimentuoti su dirbtiniu sniegu. Panaudokite blizgius, spindinčius aksesuarus, tiek plaukuose, tiek ant kaklo ar rankų. Trumpai tariant - įvaizdžiui suteikite spindesio.

Kalėdinis šventės dekoras

Jeigu norite išties Kalėdiškų vestuvių, žinokite, be žaliaskarės eglutės tikrai neapsieisite. Tačiau, būtent Kalėdinė eglutė gali būti pagrindinis Kalėdinis akcentas. Rinkitės efektingą, gyvą eglutę iki lubų ir išpuoškite ją įvairiais žaisliukai bei lempučių girliandomis. Tai bus ne tik nuostabi dekoracija, bet ir šventinės nuotaikos kurstytoja. Eglutė, lemputės, girliandos ir žaisliukai sukurs itin jaukią ir šventišką atmosferą. Tačiau, vien tik eglutės gali neužtekti, norint jog šventės dekoras būtų išbaigtas. Kur tik galite įterpkite Kalėdinę dvasią. Puoškite langus, arkas, stalus, kėdes ir visa kitą.  Kuo daugiau dirbtinio sniego, blizgučių, žalios, sidabrinės, baltos spalvos ir kitų Kalėdinių papuošimų, tuo jūsų šventė bus Kalėdiškenė.

Kalėdinis šventės meniu


Norint, kad Kalėdinė atmosfera tiesiog tvyrotų ore, turite padirbėti ir su savo šventės meniu. Patiekite tokius patiekalus, kokius gaminate per Kalėdas arba tokius kuriuos gamina jūsų mama, močiutė ar teta. Pateikti patiekalai ir užkandžiai taip pat turi dvelkti Kalėdomis. Puikiai tiks kepta antis, žąsis, kalakutas ar kumpis. Žuvis su įmantriais priedais bei įdarais. Taip pat nepamirškite Kalėdinių sausainių su įvairiais Kalėdiniais papuošimais bei skaniausių Kalėdinių pyragų su aguonomis. Nepamirškite ir karšto kvapnaus vyno, kuris sušildys šventės svečius.

2015 m. gruodžio 14 d., pirmadienis

Interviu su prekės ženklo YOLANCRIS įkūrėjomis Yolanda ir Cristina!

Vestuvinių ir proginių suknelių salonas SANTA visai neseniai pradėjo bendradarbiauti su dar viena, visame pasaulyje žinoma Barselonos vestuvinių suknelių firma “YolanCris”. Tai dviejų seserų Yolandos ir Cristinos sukurtas prekės ženklas po kuriuo šildosi modernūs ir šiuolaikiški vestuviniai ir proginoai drabužiai. Kviečiame Jus susipažinti su Yolanda ir Cristina ir daugiau sužinoti apie jų svajonės išsipildymą!

K: Mes labai norėtumėme išgirsti, kodėl nusprendėte tapti vestuvinių suknelių dizainerėmis?
A: Mes (“YolanCris” įkūrėjos), Yolanda ir Cristina, esame seserys ir užaugome apsuptos organzos, tiulio ir šilko. Daugelį dienų leisdavome vestuvinių suknelių parduotuvėje Barselonoje, Ispanijoje, kurią valdė mūsų mama. Taip jau atsitiko, kad mes baigėme dizaino mokyklą Barselonoje, o palaipsniui mums kilo idėja padaryti perversmą vestuvinių suknelių sferoje.
2005 metais mes nusprendėme išpildyti savo svajonę ir sukurti savo prekės ženklą skirtą tikroms, nesivaržančioms ir autentiškoms moterims. O kartu ir  labai stilingoms, elegantiškoms, šiuolaikiškoms bei modernioms nuotakoms.

K: Kur semiatės įkvėpimo?
A: Tai gali būti bet kas. Kelionės, filmai, meno dirbiniai, moterys, asmenybės ar net gatvės.
Bet jeigu mums reikėtų pasakyti koks yra mūsų pagrindinis įkvėpimo šaltinis, mes nedvejodamos atsakytumėme, jog tai neišsenkanti meilė aukštajai madai. Kiekvienoje vestuvinių suknelių kolekcijoje mes stengiamės kurti skirtingų linijų, skirtingų stilių sukneles. Kiekviena suknelė yra dalis mūsų pačių ir mums patinka girdėti, kai nuotakos sako jog būtent su “YolanCris” vestuvine suknele jos gali būti savimi savo vestuvių dieną.
Kalbant apie stilių ir formą, įkvėpimo semiamės, vienareikšmiškai, iš rafinuotų ir elegantiškų Holivudo žvaigždžių gyvavusių 1930 – 1940 metais. Šie metai yra mūsų įkvėpimo pamatas, to laiko moterys kaip ikonos mūsų kolekcijoje.
Dizainas ir audinių kokybė, kuri buvo naudojama tuo metu, kuriant nepakartojamas ir autentiškas sukneles, mūsų kūrybos procese yra labai panaši: žingsnis po žingsnio ant manekeno yra kuriama suknelė, pasitelkiant senas gamybos technikas, muliažus ir siuvimą rankomis. Mes stengiamės, jog kiekviena mūsų suknelė būtų kokybiška ir unikali, kaip ir vintažo idėja, kuri įkvepia mūsų kolekciją. Kadangi kokybė yra nesenstantis elementas. Ir tai visuomet bus mūsų pagrindinis įkvėpimo šaltinis, padedantis kurti unikalias sukneles unikalios asmenybės moterims.
Kalbant apie raštus, nėrinius ir idėjas, mes jaučiame, jog pagrindinė mūsų įkvėpėja šiomis dienomis yra pati gamta. Gamta yra neeilinių struktūrinių ir sudėtingų formų, tačiau tuo pačiu ji yra aukščiausias grožio taškas. Mes tiesiog mylime Barselonos modernizmo meistrų kūrinius, kurie yra įkvėpti gamtos ir itin dažni šiuo modernizmo laikotarpiu. Mes užaugome be proto gražiame architektūriniame mieste Barselonoje, todėl užtenka tiesiog pasivaikščioti gatvėmis tam, kad pajustum tą laiką, kuris yra labai artimas mūsų pasąmonei. Mums patinka viskas kas yra susiję su 19 – tuoju amžiumi: mada, menas, paveikslai ir kt.
Mums be proto patinka dizaino studijos, modeliai ir visa tai kas iš jo gimsta. Mes esame susikoncentravę ties kokybiško produkto gamyba ir norint to pasiekti reikia sunkiai dirbti pasitelkiant naujoves, spontaniškumą, kūrybą ir laisvę.

K: Kuri vestuvinė suknelė iš naujosios 2016 metų kolekcijos yra jūsų mėgiamiausia?
A: Yra pakankamai sunku išsirinkti vieną suknelę. Aš jas kūriau vieną po kitos, todėl kiekviena suknelė man yra reikšminga ir su kiekviena suknele bei kiekviena detale aš turiu tam tikrą “emocinį ryšį”. Bet manau, jog viena mėgiamiausių yra suknelė pavadinimu Urgell. Tai tiesiog nuostabi vestuvinė suknelė, kuri yra siuvinėta rankomis, o suknelės nugara buvo kuriama itin kruopščiai ir originaliai. Ir ji yra prieinama Baltojoje Galerijoje Airijoje.

K: Su kokiu audiniu jums maloniausia dirbti?
A: Su nėriniais!
Nėriniai yra vienas pagrindinių elementų “YolanCris” vestuvinių suknelių kūryboje. Mes mylime šilką, gipiūrą, šantilje nėrinius, siuvinėtas aplikacijos ir viską kartu.

K: Kas jums yra stiliaus ikona?
A: Iš esmės tai stipri, savimi pasitikinti, tačiau labai moteriška moteris.
Kuomet mes buvome mažos mergaitės, mūsų močiutė tiesiog dievino Holivudo filmus, todėl mes užaugome žiūrėdamos prabangius, juodai baltus filmus ir netrukus tapome didžiulėmis vilioklės Heidy Lamarr ir savimi pasitikinčios Lauren Bacall gerbėjomis.
Kai paaugome, mūsų ikonomis buvo mados ir  muzikos dievaitės. Paauglystėje tiesiog dievinome Jean Birkin ir Jean Shrimpton bohemišką ir natūralų stilių.
Šiomis dienomis mus žavi aktorės Gwyneth Paltrow ir Emm’os Stone nepriekaištingas stilius.

K: Kokios įžymybės vestuvinę suknelę jūs išskirtumėte kaip pačią tobuliausią?
A: Farrah Fawcett vestuvinė suknelė 1973 metais. Ji susituokė su Lee Majors.
Ji atrodė tiesiog pritrenkiančiai su vestuvine suknele ilgomis rankovėmis, kuri alsavo aštuntuoju dešimtmečiu, tačiau buvo stilinga ir klasiška. Ir žinoma ta didžiulė skrybėlė su natūraliomis gėlėmis ir palaidi plaukai. Tiesiog fantastika.

K: Papasakokite tai ko niekas apie jus nežino!
A: Aš esu interjero/namų dizaino fanė.
Aš dievinu senus vintažinius baldus. Taip pat mėgstu savo rankomis restauruoti antikinius baldus. Tai labai atpalaiduojantis ir kūrybingas hobi. Galima žaisti su spalvomis ir tekstūromis. Ir manau, tai kažkiek yra susiję su mano kuriamomis vakarinių ir vestuvinių suknelių kolekcijomis.
Man taip pat labai patinka vaikštinėti po antikines parduotuves ir ieškoti paslėptų lobių, tai mano didžiausias hobis!


2015 m. gruodžio 7 d., pirmadienis

Chiara Ferragni PRONOVIAS prekės ženklo ambasadorė!


Šių metų, kovo 23 dieną Barselonoje, Chiara Ferragni buvo išrinkta lyderiaujančios vestuvinių suknelių firmos PRONOVIAS prekės ženklo ambasadore.

Stiliaus ikona Chiara Ferragni yra pirmoji PRONOVIAS projekto “it Bride” nuotaka. Ji dalinasi savo stiliaus patarimais ir kuria skirtingus nuotakos įvaizdžius pasitelkdama Atelier Pronovias 2016 kolekcijos dizainą ir taip įkvepia nuotakas iš viso pasaulio.

Chiara Ferragni kuria skirtingus įvaizdžius derindama naująsias 2016 metų Atelier PRONOVIAS vestuvines sukneles su pasirinktais aksesuarais (švarkais, papuošalais, rankinėmis, batais, plaukų aksesuarais), kurie padeda sukurti galutinį nuotakos įvaizdį, kuris yra fiksuojamas objektyvų. Taip nuotakos gali susipažinti su asmeniniu Chiaros Ferragni stiliumi ir stebėti jos veiklą bei kūrybą viešojoje erdvėje. Chiara Ferragni turi savo tinklaraštį “The Blonde Salad”, kur dalinasi idėjomis, patarimais bei savo gyvenimo akimirkomis su gerbėjais bei visu pasauliu.

Chiara Ferragni yra viena labiausiai sekamų ir įtakingiausių stiliaus ikonų bei mados blogerių visame pasaulyje. Ji gali didžiuotis, kadangi yra vienintelė blogerė įtrauktą į “Forbes” sąrašą, kategoriją “ 30 Under 30”. Ferragni turi 3.4 milijonus sekėjų socialiniame tinkle “Instagram” ir yra viena ieškomiausių moterų tarptautinių mados firmų sferoje.

PRONOVIAS mados grupė ir toliau stiprina savo pozicijas kaip pasaulinio masto lyderis nuotakų sektoriuje ir tai sėkmingai daro metai iš metų. PRONOVIAS kampanija savo verslą pradėjo kaip šeimos firma Barselonoje 1922 metais ir dabar ši firma yra viena iš lyderių visame pasaulyje vestuvinių suknelių sektoriuje. PRONOVIAS kampanija turi 155 parduotuves daugiau nei 105 – iose valstybėse ir daugiau nei 4000 pardavimo taškų.